2009-02-15
 15:21:20

<3

Jaha söndag igen, veckorna går undan...
Superbra helg har det vart, fast den började RIKTIGT KASST.
Jag hämtade upp ett paket med min kurslitteratur. Sen hoppade jag på en buss, efter två hållplatser insåg jag att det var fel buss och fick panik! Så jag tryckte på stopknappen och hoppade snabbt av....och kom då på ATT BÖCKERNA BLEV KVAR PÅ BUSSEN. Sen fick jag stå i iskall kyla i en kvart och vänta på bussen tillbaka. När jag äntligen kom hem var jag iskall, utsvulten och så arg på mig själv, när jag kom hem smällde jag igen dörren och L undrade vad som var fel bröt jag ihop och grät som fan. Nu efteråt verkar det lite löjligt, men då kände jag mig ynkligast i världen. L visade iallafall varför han är värd att vara min kille och pussade, kramade och tröstade och sa att han skulle köpa nya böcker åt mig. Sen lagade han  pasta.

På kvällen kom Cosmin, Matthew och Olivia hit. Så snackade vi mest skit och drack lite. Fram emot 1 tiden blev det lite tjafs och L bröt av en playstationkontroll på mitten. Hur man nu lyckas med det... Ska nog lägga lite stenar och pinnar i lägenheten som han kan ta ut sina agretioner på istället, så behöver inte vår ekonomi bli lidande.

På lördagen var det ju alla hjärtans dag. Den blev väl inte riktigt som planerat :P Jag fick visserligen blommor och choklad och en liten teddybjörn... larry fick en hemlig present. Men det var väl det enda speciella, jag gick runt i mina rosa pyamasbyxor med får på och var bara trött och sliten... men det blev en god middag och lite vin, kanske inte riktigt som jag tänkt mig med levande ljus och champange, men det var bra ändå!

Idag har vi vart och handlat, vilket var en mardröm när vi skulle hem. Först sprack hela min papperskasse, men då gick vi tillbaka och hämtade en ny, sen gick handtaget sönder på larrys påse. Antar att vi packat lite tungt? eller så var vi bara dåliga på att packa. Jag har iallafall blåsor på händerna. Ikväll kommer mina föräldrar på middag. Jag måste städa ( i utbyte mot att larry lagar maten) jag vill inteeeeeee. Jag vill bara sitta här och dricka apelsin juice och äta fetaost i all oändlighet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: