2009-02-26
 15:24:14

Idag

Känns så himlans stressigt allt, som att jag aldrig har tid med någonting alls.
Idag har jag suttit och skickat iväg en massa arbetsansökningar tills i sommar, det tar ju sin lilla tid att skriva ihop en 10 stycken personliga brev. Oh well, har några jobb kvar att söka hoppas verkligen att jag får ett sommarjobb, spelar inte så stor roll vad det är, jag behöver bara jobba, och kanske ha ett par veckor ledigt :P Tänker iallafall jobba som fan så att vi kan komma iväg till Sydafrika i December... hoppas!!

Har vart och övningskört idag med mamma, jag blir bättre och bättre, även fast jag ibland får lite motorstopp. Så här brukar mamma låta: gasa....gasa.... MEN GASA DÅ FÖRFAN!!!!...och växla upp....
Konstigt att man blir nervös, ja ja, hon är 100 gånger bättre än pappa iallafall, han kommer inte på vad han ska säga och så blir han arg för att man inte lyckat läsa hans tankar.




Hanna

hahaha fy fan det känner man igen! jag hatade med att köra bil med pappa för han var så.. PETIG! mamma var mer "kör hur du vill, du lär dig vad som är rätt sen liksom". men pappa... neeeejdå. allt skulle vara fucking perfekt på EN gång.



-__- förälrar asså!



PUBLICERAT: 2009-02-28, 00:50:52 | URL: http://exsqueezeme.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: