2009-02-06
 13:38:18

Favoritbloggarna

På min gamla blogg hade jag ett inlägg om mina favorit bloggar, så jag tänkte skriva ett här också :)

Nio till fem - om rosetter och pojknackar
Skrivs av Sandra som gillar rosetter, kaninnosar och färgglada cigaretter. Hon skriver helt underbart fint och klär alltid upp sig i söta puffiga klänningar.

Underbara Clara
Skrev jag ju ett helt inlägg om här

HannaPee
Tycker bara att hon är riktigt skön, och hennes inlägg har fått mig att skratta högt flera gånger. Kiss och bajs-humor är ett krav.

Spiderchick
En annan rolig favorit som lockar till skratt när man känner sig lite nere!

From tokyo with love
Handlar om en svensk journalist som flyttat till japan och skriver om alla möjliga pop-fenomen som försegår där. Det är roliga svensk/japanska-möten, tokiga japanska uppfinningar, och massa annat kul!

Bloggkommentatorerna
Man orkar ju inte hålla koll på alla bloggar, speciellt inte de dåligt, men då är det kul att läsa bloggkommentatorerna och få reda på det allra viktigtaste genom dem!




Little Peaché

Åh vi har många favvisar gemensamt! Mycket bra smak du har! =)



Kram på dig



PUBLICERAT: 2009-02-07, 13:30:07 | URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Little Peaché

Sv: Det är bara så jäkla tröttsamt att killar än idag, år 2009, tror sig kunna ha åsikter om hur det andra könet ska behandla sitt eventuella kroppshår!



bara say what!!??

Kram på dig



PUBLICERAT: 2009-02-08, 12:38:53 | URL: http://littlepeache.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: