2009-02-09
 16:49:00

Helgen

Så var ännu en helg över.
Fredagen var jag ledig och spenderade hemma. Gick igenom ett par lådor som inte hanns med förra helgen. Kvällen spenderades hemma. Vi bjöd över Sanna och Matthew igen och hade tv-spels-kväll! Hur roligt som helst var det, med precis lagom dos av dricka.

På lördagen åkte jag in till stan med Bea och rea-fyndade!
Ett par sneakers från Din sko för 200 kr
Jeans för 70 kr
Luffarvantar 10 kr
En tunika för 20 kr
Ett linne 30 kr

Allt det sistnämnda från Gina Tricot.
Sen köpte jag egentligen en t-shirt från Zara för 40 kr, men jag tappade visst bort påsen så den fick jag inte med mig hem :(

Efter shoppandet var Bea tvungen att åka hem och jag träffade ida i Gamla Stan och tog en liten fika.

Lördagskvällen började med mys hemma framför TVn med alldeles för mycket choklad. Sen tog vi en tur ned till centrum vid 12-tiden, och ni fick ju läsa hur den kvällen slutade :P

Söndagen var mysig pysig. Jag gillar verkligen söndagar. Man kan liga och dra sig i soffan utan att ha dåligt samvete och titta på dåliga tv-program och övertala sambon att laga middag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: