2009-02-04
 09:36:06

You were lost forever, in the early days of winter

Sorry att jag inte skrivit på evigheter, mendet har vart rätt fullt upp här. Vi har nämligen flyttat!!
Flyttlasset gick i lördags, Larry och Matthew fick släpa på alla tunga grejer och jag och mamma tog alla lite lättare saker, typ lådorna och så, och efter ett par vändor var vi klara! Sen var det dags att börja fixa iordning.Larry och Matthew tog ca 2 timmar på sig för att spika ihop en ikea-garderob, medan jag och mamma möblerade hela vardagsrummet och matrummet, samt skruvade ihop lite andra möbler. Efter att killarna var klara förtsatte de med det allra vitktigaste (i deras ögon): TVn.
Jag vet inte om det är ett manligt syndrom, för jag vet att pappa skulle gjort precis samma sak, det är KAOS i hela lägenheten, och det man väljer att fixa iordning först är TVn..... oh well, allt blev ju klart tillslut iaf.

På kvällen bjöd vi över Matthew och Sanna för att supa lite, blev riktigt trevligt, vi hade Mario kart-turnering (Jag blev Mario kart-kung :D) och lekte charader. Vi gjorde misstaget att dela upp charad-lagen som mig-larry, matthew-sanna. vilket självklart resulterade i väldigt mycket tjafs, så vi ändrade om andra omgången. Det var iaf riktigt kul även om vissa blev lite för tankade framåt ett tiden och festen fick avbrytas snabbt.

Morgonen därpå hade vi bestämt träff med mamma för att åka till Willys och handla. Jag vaknade med en rätt tung bakfylla och ett kylskåp som endast innehöll några öl och lite pizza sallad, så det var bara att klä på sig och ringa mamma för att släpa sig iväg till Willys.
Handlandet var avklarat på några timmar och efter vi åkt hem och packat upp gick jag och Larry hem till Mamsen och Papsen för att Larry var tvungen att se Chelsea-Liverpool matchen (Liverpool vann så det var ju helt onödigt)

Resten av veckan har mest bestått av att hänga på föreläsningar och plugga hemma, nörd som jag är... börjar dock inte uni förrän 2 idag, så nu tänker jag faktiskt bara lata mig i två timmar till, det har jag förtjänat!
ohh ska förresten försöka plocka iordning lite och ta lite foton så ni får se hur det ser ut :)


världens bögigaste hårdag


Antonia

... Fyllo XD;



PUBLICERAT: 2009-02-04, 16:41:48 | URL: http://apuppetonastring.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: