2009-02-19
 17:16:00

dead



Ursäkta att bloggen dött lite, jag har HUR MYCKET PLUGG SOM HELST. Har hamnat lite efter i vissa kurser, så nu måste jag plugga för allt jag är värd :)

Vilket jag också har gjort i två dagar......och lägenheten ser ut därefter. KATASTROFAL! Det är ju mest jag som städar här... mest pga att jag har så mycket mer tid, till skillnad från min pojkvän som jobbar från 6 till 5 och sen är supertrött när han kommer hem, han har ju ett ganska fysiskt krävande arbete. Nu låter det som att jag gör allt, och så är det förståss inte!  jag brukar diska och plocka iordning någon gång under dagen.

Idag har det inte blivit något pluggande (fast det skulle behövas) har flängt runt halva stan för att hämta mina böcker. Fick vänta på bussen tillbaka i en halvtimme och då fick jag syn på en secondhandaffär (ST:erikshjälpen'?) hittade en skitsöt väska för 25 kr och ett fint lackskärp med lite marin-stuk 20 kr. Det var jag värd efter den här jobbiga dagen. Nu ska jag nog plugga en liten stund innan träningen. Ska klara 5 varv ikväll, det blir 2 km, så det ska nog gå. Jag är verkligen sjukt taggad  över min träning nu! imorn blir det gym, träna överkropp. Blev inget igår pga studierna + att min träningsvärk blivit värre, nu var det kan-inte-gå-stuk på den!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: