2009-01-20
 13:35:50

Hejsan svejsan

Okej, jag vet, jag börjar bli rätt tröttsam med alla mina bloggar. Rörigt, förvirrande, och rätt jobbig i almänhet. Men nu behöver ni inte oroa er längre, jag lovar att det här blir min sista, min sk. final destination. Det var allt jag hade att säga såhär i det första inlägget. Jag får i varje fall panik utan en blogg, jag har haft en sedan 2005, så det är ett tag. Får någon slags panik när jag inte kan skriva ner saker som jag vill dela, både med andra och saker jag vill skriva ned för mig själv att minnas. Oh well, here I go again, enjoy!


hanna P

thank you ;D



PUBLICERAT: 2009-01-21, 13:43:33 | URL: http://exsqueezeme.wordpress.com/
arri

det va på tiden att du skaffade blogg! ska titta in ofta och läsa!! lycka till



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: