2009-07-18
 10:51:15

Halmstad 2009 - Fredagen



Jag, Emelie, Teddie och Natta åkte i en bil. Nattas kille Magnus var med också, men han fick inte vara med på bild för det blev för jobbigt  att få det snyggt med en femte person. XD



Vi förade lite i bilen och hade faktiskt skitkul på vägen ner :D
När vi kom fram till hostellet så bytte vi bara om och fixade oss lite innan vi drog ner på stan.



Tydligen dansade grabbarna på fredagskvällen?!? (BTW club moskva!! HAHAHA)
Själv var jag rätt dragen. Minns att jag och Katta hade ett givande samtal på tjejtoan hur länge som helst haha... och det spöregnade när vi stod i kön för att komma in på jävla fox and anchar... snygg man blev!
Paolo hade skrivit en skit kul kommentar på facebook till bilden längst ner:
"Ja,vad ska man säga, Rasken (men sina röda psykoögon) ser ut att vilja ha mig och Larry ser avundsjukt på! Man var onekligen het kvällen innan drabbningen! Dagen efter, på matchen, fick jag mig en ordentlig tryckare av Larry, han är tydligen inte den förlåtande typen!!! ;-)"
garvade på mig när jag läste :P

Finns inte så mycket bilder från fredagskvällen. Jag glömde min kamera på hostellet och verkar inte som någon annan tagit några knappt heller :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: