2009-07-02
 10:26:22

Juli härlig sommar är det då



Åh igår överraskade min karl mig med 3 rätters när jag kom hem från träningen! Åh så fint han hade fixat med dukning och tända ljus och allt. Det var en förlåt-middag för att han var så sur och grinig i tisdags. Men nu blev han förlåten.

Har ju inte uppdaterat på ett tag, men helgen var skit kul. I fredags var vi hemma och Sanna och Matthew kom över och drack ett par öl med oss och snackade lite skit.

 Lördag spelades det match i uppsala. Efteråt verkade ingen sugen på att gå ut förutom jag och Katta. Vi träffade hemma hos mig och förade lite, och så fick hon hjälpa mig att bestämma kläder. Sen tog vi tåget in till Stan och åkte till en uteservering, Lasse i Parken, som ligger ungefär där långholmen börjar. Asmysigt!! Ska lätt gå dit fler gånger. När det blev mörkt och kallt bestämde vi oss för att dra vidare, vi ringde upp grabbarna som befann sig på Liffey i gamla stan, så vi åkte dit och tog några öl med dom. Liffey stängde ett och då gick de av oss som var sugna på att dra  vidare till någon bar som låg lite längre ner på samma gata. Jag och Larry stannade ett par timmar innan vi kände oss klara för kvällen (aka aspackade) och hoppade in i en taxi.

Söndag spenderades i bakis-dvala med pizza och film.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: