2009-06-15
 10:20:15

Helgen

Har inte uppdaterat på några dagar D: fail. Här är en kort resume över helgen iallafall :)

Fredag
Vi hade en liten grillfest hemma. Larry hade fixat för att Andrea ska åka hem till Italien. Han bjöd in Andrea, Pablo, Matthew, Hendrik. David och Katta. Så spelade vi pingis och grillade och snackade skit och drack lite vin och öl. Var rätt trevligt och alla gick hem i precis lagom tid för vi skulle alla upp på lördagen och spela match.

Lördag
Match dags. Spelade borta i Enköping och förlorade med 22-0. På vägen hem stannade vi på en godis affär med 700 olika sorter och köpte lite godis. Var svårt att begränsa sig så jag köpte nästan ett kilo - illa!
När jag kommit hem fixade jag lite mat till mig själv och väntade på min babe. Vi bestämde oss för att ha en filmkväll eftersom att vi både är fattiga och så var vi jätte trötta. Vi hyrde varsin film, han tog "Taken" och jag valde "Australia". Jag tyckte båda filmerna var sådär. Att Hugh Jackman var med i Australia lyfte väl den någon. Hans kropp är to die for.

Söndag
Åkte till Willys och handlade massa mat. Sen hyrde vi en till film och myste mest hela dagen. "Burn after reading" hette filmen vi såg. Jag tyckte den var rätt rolig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: