2009-06-08
 09:13:50

Lördag

I lördags började jag dagen med att åka till Klubblokalen halv 9. Vi var 7 tjejer som skulle fixa chil icon carne till oss och exiles. Måste nog säga att "ju fler kockar desto bättre soppa" måste man säga denna gång :P
Sen hade vi super mysig frukost alla hade tagit med sig lite. Vi hade gröt, bröd, juice, keso, ost, mjölk, havrefras,kaffe och te. Sjukt gott! Sedan skyndade vi vidare till omklädningsrummen och gjorde oss i ordning för matchen.

Det blev en förnedringsmatch där slutresultatet blev 62-0.  För herrarna var de ännu värre då de torskade med 105-0.

Efter matchen blev det mat och lite alkohol i lokalen. De skulle visa fotbollsmatchen....som var sjukt tråkig. Stannade kvar till 11 då lokalen skulle stänga och jag hakade nästan på till nästa ställe, men ångrade mig i sista sekunden. Insåg att jag var lite överförfriskad och det slutar aldrig bra, så jag och Larry tog en taxi hem.


Hälsoflickan

Var ju vettigt av dig att inse att du var för full för att följa med. Inte många som gör det inte!



Jätteroligt att du är med i tävlingen. Kommer gå igenom alla ikväll och bestämma mig för vinnaren, väldigt svårt då alla har bra anledningar!



Hoppas du får en fortsatt trevlig dag iaf!



PUBLICERAT: 2009-06-08, 13:33:16 | URL: http://levmedhalsa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: