2009-06-03
 15:16:25

Onsdag

Idag sov jag ända till halv 10. Helt galet. Mamma skulle hämta kvart i så det blev till att skynda sig. Körde runt med henne ett par timmar. Var hemma en sväng och såg att en av våra katter fått ungar!! De är så söta att det inte är klokt. Två grå/vita och en Svart/vit. Den svartvita är lite oklart ifall den kommer klara sig. Den är så sjukt liten och ser så skör ut. Men den har klarat sig genom det första kritiska dygnet, så nu är det väl bara och hoppas!

Jag tycker att vi ska tjata lite på vår hyresvärd så vi kan ta en av småttingarna, jag vill så gärna ha ett husdjur att gosa med. Hundar tycker jag inte man kan ha i en lägenhet. Iallafall inga stora hundar, och ingen av oss vill ha någon liten skit. Så en katt skulle ju vara mycket bättre. Tycker att det är lite plågeri att ha innekatt också, men jag funderar på ifall det inte skulle vara enklare.

Ikväll blir det träning igen! Så kul så.  Nu tittar solen fram också så det kanske hinner torka upp en del innan kvällen :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: