2009-06-03
 13:39:36

Catch-up

Var ett tag sen jag uppdaterade så här e lite snabbgenomgång på tiden som varit :)



Lördag: Började med match mot enköping. Förlorade med 22-14. Surt. Efteråt kollade vi på herrlaget som fick stryk av Enköpings herrar.
Sen åkte jag och några andra chicks till coop och handlade lite gott till kvällen då vi förade lite hemma hos Blixt. Var riktigt trevligt! Framåt elva tiden tänkte vi möta upp med grabbsen, vilket slutade med drama, orkar inte gå in på detaljer men det var strippor inblandade. Det hela slutade med att vi tjejer åkte till O'connels och några av killarna hängde på.
Väl där insåg jag att jag hade glömt mina hemmanycklar i Karins bil. Som tur var kom Larry till O'connels efter ett tag...trodde jag. Han hade nämligen lagt sina nycklar i Kottes bil. Och när vi bad denne Kotte om hans bilnycklar så visade det sig att han var snorfull och hade supit bort dem. Panik uppstod (och tjafs med O'Connels dörrvakt av okänd anledning). Tillsist visade det sig att det var Ryder som stulit bilnycklarna i förebyggande syfte: dvs för att förhindra rattfylleri. Hemmanycklarna var räddade och det kändes som att det var dags att dra sig hemmåt.

Söndag: Vaknade med den värsta huvudvärken någonsin och tillbringade förmiddagen med att krypa från sängen till tv-soffan där resten av dagen spenderades. Syndade med en pizza.

Måndag: Hade vocabulary tenta. Fick av någon anledning för mig att den började klockan tio, men det visade sig att den började klockan två. Fyra timmar att slå ihjäl på universitetet. Satt och surfade två timmar i biblioteket, sen köpte jag en alldeles för dyr sallad och satte mig ute i gräset och läste. Mina axlar har nu ungefär samma färg som en kokt kräfta. Gjorde pissont, till på köpet skulle vi förståss träna klungor på träningen. Härligt. Mina axlar blev skinnade.

Tisdag: Var hemma och fixade, åkte och handlade med mamma, vårt kylskåp var ju helt jävla tomt. Var väl det mest spännande som hände den dagen.


Andrea

vilken söt bild!



PUBLICERAT: 2009-06-16, 10:41:09 | URL: http://aout.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: