2009-03-25
 12:44:06

Dublin

Nu bär det av till dublin om bara några timmar, jag är så peppad att jag nästan vill dö! Här ska drickas mängder med öl cider och vin (och kanske någon drink om man känner sig rik?), några guiness måste man väl dra för att man är på irland också, fastän det inte är speciellt gott. En halv pint kan man nog få ner dock, sen blir man ju lite illamående. Och så ska det såklart spelas lite rugby, rulla i lera, och turista i massor!

Jag håller på och packar ner halva garderoben, hoho, känner mig som en typisk brud när resväskan inte går att få igen, men jag skyller på de satans träningskläderna. Måste ju ta med mig dubbla uppsättningar för ifall det regnar och allt blir blött (oddsen för regn känns ju rätt höga på irland) , och mina dobbskor är ju typ gigantiska och tar upp 1/4 av resväskan :(
Nåväl, på något sätt ska det nog lösa sig, planerar att övertala någon kille att bära min stora handväska som handbagage, min egen kille ska ju själv ta med sig onödigt mycket kläder... (varför behöver man 13 t-shirtar till en 5dagars-resa??!?)

men nu ska jag väl fortsätta med packningen, så uppdaterar jag bloggen om 5 dagar igen! ska försöka ta MASSOR med bilder :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: