2009-03-01
 18:04:11

Helgen

Har väl knappt hunnit blogga i helgen...
I fredags drog jag och larry till lokalen och kollade på Rugby, sixnations håller på just nu, och Frankrike-Wales spelade. Riktigt spännande match blev det. Var rätt dött i lokalen dock så vi drog hem direkt efter matchen.

Lördags morgonen gick jag till gymmet för att jogga lite, men jag mådde inte alls bra, efter 1,5 km kändes det som att jag skulle springa... och SÅ dålig kondition har jag faktiskt inte längre. Beslöt mig för att avbryta och gå hem och tycka synd om mig själv. Oturligt nog träffade jag en gammal bekant i omklädningsrum. Snygg och smal som en sticka var hon. Jag var högröd i ansiktet, svettades floder och kände mig ungefär lika smidig som en flodhäst. KUL! Frammåt kvällen gick vi hem till mamma och pappa, mamma har tagit på sig som livsuppgift att bjuda på all svensk husmanskost hon kan komma på. Ikväll blev det rotmos med fläsklägg... eller vad det nu var :P. Sen stack vi hem och kollade på melodi festivalen och groggade lite, men vi hade vaknat åtta på morgonen så det blev en tidig kväll.

Idag har vi mest myst, åkte in till stan och käkade lunch på en kines-restaurang i hornstull, RIKTIGT gott :) Sen åkte vi in mot stan och köpte ett par löparskor till mig, som blir min födelsedagspresent från Larry. Ett par Nike Air köpte jag. De är verkigen fjäderlätta, och andas som sjutton, kommer nog bli helt annorlunda att springa med dem ;)

Nu väntar jag bara på att min käre sambo ska bli klar med vår middagsmat och sen ska vi äta........


Elin

hahah :P va kul :)



PUBLICERAT: 2009-03-02, 10:39:10 | URL: http://eliiiinj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: