2009-03-03
 20:03:45

Tråk

Idag har jag suttit och lekt med photoshop hela dagen, jag skaffade ju det för bara två dagar sen.
Vet inte riktigt vad jag ska göra, är sjuk och skabbig och orkar inte ta bilder, men jag har inga roliga idoler längre att göra wallpapers av. Gjorde ett par med lite allmäna kändisar som jag tycker är rätt fina. 3 wallpapers och en banner blev det, lägger upp i bloggen imorn tror jag!

Har legat och läst lite idag också, mysigt som tusan. Jag väntar på att elzklingen ska komma hem med lite mat åt oss snart, jag orkar inte laga mat och han tränar tills nu så han kommer ju inte heller orka. Vilka meningslösa inlägg jag skriver, ska bli bättre lovar jag.

Jag skaffade spotify för några dagar sen, men som vanligt vet jag aldrig vad jag ska lyssna på haha. Nu lyssnar jag på Britney ;)

Måste bli bättre på att spara var jag hittar alla fina bilder jag sparar, men vet inte riktigt hur jag ska göra, tips?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: