2009-03-19
 10:43:27

Torsdag

Bloggen har vart helt seg och typ inte velat uppdatera mina inlägg...
Börjar sent idag, så kan ligga och slappa till ett om jag så vill... men det vill jag nog inte, ska nog klä på mig och dra ner till centrum vill köpa lite nytt innan Dublin
* Ansiktskräm
* Sminkborttagning
* Strumpbyxor/leggins

Måste bara tänka på att man bara får ta med sig behållare på max 1 dl... hoppas det finns något sånt.

Känner mig lite söt idag för första gången på typ.jag vet inte hur länge. Har bara kännt mig tjock och äcklig de senaste veckorna.


Hanna

du är alltid söt matilda! tjock o äcklig finns inte i din ordbok. capische?



PUBLICERAT: 2009-03-20, 07:38:19 | URL: http://exsqueezeme.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: