2009-03-05
 14:56:16

Stay just a little bit longer



Var och övningskörde idag, och hade min första körlektion igår på körskolan. Jag börjar faktiskt bli riktigt bra på att köra, har mer kontroll över bilden och växlandet sker automatiskt. Jag tror faktiskt att det kan vara möjligt att jag kommer kunna ta körkortet innan sommaren. 

Med hälsan blir det ta mig tusan bara sämre, jag är hes, hostar fortfarande och snorar. Jag känner mig äcklig, har inte tvättat håret på flera dagar, och det var 2 dagar sen jag duschade. Vill klä upp mig och vara fin och sminkad. Ta ett glas vin, dansa runt i högklackat och ha kjol. Istället känner jag mig som en ensam a-lagare med ölmage som lever på socialbidrag.


Åkermanskan

jag har skickat mail angående bloggdesignen till den angivna mailadressen :)



PUBLICERAT: 2009-03-05, 22:57:31 | URL: http://emotionsrundeep.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: