2009-05-01
 10:30:11

1:a Maj

För precis ett år sen kom jag hem från Chile. Helt sjukt länge sen känns det, men det är faktiskt bara ett år.

Blev en lungn kväll igår, antar att man var rätt ensam om det? ;) Pluggade hela dagen och lyckades få ihop en uppsats som jag skickade iväg, sen kom my löve hem och hade köpt en grill, så vi stack till ica för att inhandla smaskiga saker att grilla. Sen gjorde vi vitlöksbröd och god potatissallad. Drack lite öl och cider, så var den kvällen fulländad. Avslutade med lite snacks och the Notebook. GAHHH Jag grät floder. Helt sjukt sorglig och fin film. Precis som jag vill ha dem.

Idag är min första "lediga dag" på evigheter. Ska glömma allt vad plugg heter och alla jobbiga måsten. Ska bara mysa och vara lat och äta choklad till frukost!


Maat


En liten tönt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: