2009-05-15
 20:26:33

Comeback


Vi har äntligen fått vårt internet tillbaka! De kunde inte laga modemet så vi fick ett nytt :D
Så himla skönt att ha internet igen, känns som att jag har vart borta i evigheter. Har massor med plugg denna vecka, men just nu har jag verkligen ingen lust. Min final essay i Science fiction ska in på Måndag, jag har skrivit typ 100 ord.. bra där Matilda. och nästa tisdag är det omtenta i lingvuistiken(sp?) Jag var ju i Dublin när den riktiga tentan var, så gör den nu istället. Det dåliga är bara att jag lyckats glömma typ allt. Har tagit mig igenom nästan hela syntax-boken, bara 2 kapitel kvar, tror jag kan det mesta nu. Sen är det bara Semantiken och Fonetiken kvar, riktiga sömnpiller!

Jag vet inte riktigt var alla mina pengar tagit vägen men jag är HELT pank just nu. Riktigt illa... Tur att jag lyckats göra min pojkvän mer ekonomisk så han har ansvar för matpengarna... jag skulle typ handla upp dem :P

Får bli hemma-helg för mig på grund av min ekonomiska situation, orkade inte följa med Larry till en kompis o grilla. Sitter här och njuter av att ha internet och låtsas att jag ska plugga. Dessutom gjorde jag världens godaste "köttfärsås" (quorn då)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: