2009-05-22
 12:03:47

Glitter



Igår var det överaskande nog pluggande som gällde för mig. Blev klar med semantiken, eller, jag läste ut boken iallafall, var kanske inte jättemycket som gick in i huvudet. Nu blir det fonetik 2-3 dagar så ska jag bara revise allt på söndag-måndag... det här ska nog gå vägen!

Tog även en joggingtur igår eftersom att träningen var inställd i onsdags, hjälp var jobbigt det var, orkade inte ens springa 15 minuter XD men tja... ska försöka ta en tur idag också så man kan förbättra sig lite..
När jag kom hem upptäckte jag att jag lyckats låsa mig ute, så ringde min pojkvän i panik, men han svarade inte. Så jag stod alltså utanför vår lägenhet högröd och svettades FLODER och höll på att dö av törst. Gick ner till vår hyresvärd som thank god var hemma och han låste upp åt mig... Tur för mig... och tur för Larry som inte svarade.

Ska väl återgå till fonetiken nu. Mina uppdateringar är så himla spännande, jag har ett sånt fantastiskt liv just nu, det stavas BÖCKER.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: