2009-05-20
 22:58:19

Onsdag

Bläääh ännu en plugg dag. Var på biblioteket från 9.30 till klockan halv fyra i eftermiddags, sen tog jag bussen hem, åt lite pizza, kollade på top-chef och sen blev det plugg i ytterliggare en timme innan jag gav upp.

Sen dess har jag bara slappat: surfat, kollat lite simpsons... nu ska jag ta igen de nya desperate housewives avsnitten jag missat. Har typ fem stycken att frossa i, fast det blir nog bara ett ikväll...eller kanske två.



Kommer bli lite konstigt nu när Bree är borta hon rörde ju om lite i grytan, men mina favoriter Gabrielle och Lynette är iallafall kvar :)


Jennifer

Sv; Tack så mycket! :)

Min naturliha hårfärg är typ mörkblont, lite råttfärgat :P

Fast jag brukar bli jäkligt ljushårig på somrarna :)



PUBLICERAT: 2009-05-21, 15:08:09 | URL: http://lastnightstrash.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: