2009-05-29
 21:25:39

Ont

Usch känns som jag håller på att få urinvägsinfektion, det är verkligen det värsta jag vet!  Det får bara inte hända nu jag ska ju spela match imorn och sen parta loss, då vill jag inte ha en urinvägsinfektion som hindrar mig!

Tog lite antibiotika som jag fått förut när jag haft urinvägsinfektion tidigare, tänker ta ett par innan jag går och lägger mig och när jag vaknar också och hoppas på att det får över, försöker dricka en massa vatten nu också.

Här kommer lite tips till er som också lätt får urinvägsinfektion:

  • Drick mycket! Då spolas bakterierna bort
  • Sura drycker kan försura urinen och vilket gör att bakterierna inte trivs
  • Kissa alltid direkt efter sex, man kan få in mycket bakterier då.

Nu väntar jag på att Hendrik och Larry grillat klart! Blir en riktigt sen middag idag, jag har ju knappt ätit idag, illa, men nu har det gått så länge sen jag åt att jag inte känner mig hungrig längre så jag kan lika gärna vänta ett tag till. Inte så bra det här med att skita i att äta mat, men nu har jag faktiskt bestämt mig för att gå ner. Drar ner på allt onyttigt: choklad, chips, läsk, skräpmat.. det enda jag tänker unna mig är lite alkohol då och då, men jag festar ju bara ca 1-2 ggr i månaden så det är ju inte farligt alls.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: