2009-05-27
 13:23:32

20 frågor

Hade tråkigt så svarade på lite frågor...

1. Blir det någon semester i sommar?

Beror på hur man ser det, att gå hemma och vara arbetslös är väl inte precis semester...har iaf jobb i juli : D

2. Vad heter du i mellannamn om du har ett sådant?

Birgitta är mitt vackra andranamn

3. Vart var du om dagarna som liten när dina föräldrar jobbade?

Dagmamma och så gick jag på kyrkis och senare på lekis

4. Vilket annat språk hade du helst velat kunna prata flytande?

Japanska, Franska, Tyska

5. Är du en Spara eller Slösa?

Inte en spara iallafall :P

6. Vilket yrke tycker du är det hetaste en person av motsatt kön kan ha?

haha jag vet inte men jag tycker blåställsbyxor är sexiga!

7. Har du gjort något riktigt roligt den här månaden?

Haha, inte vad jag kan minnas, inget speciellt iallafall.

8. Hade du kunnat ställa upp i en dokusåpa?

haha kanske i Robinson, fast bara om det inte sänds på tv, vill inte bli någon pinsam B-kändis. Men det skulle vara coolt och se hur bra man är på att överleva.


9. Vilken TV-serie hade du helst hoppat in och levt ditt liv i?

Oj, kollar inte på så många serier, förutom Desperate Housewives och där vill jag verkligen inte hoppa in. Kanske Scrubs? Att vara läkare skulle inte sitta fel.

10. För du en vanlig dagbok utöver din blogg?

Nej inte längre :(


11. Tränar du inför "Beach 2009"?

näe, men jag försöker äta lite nyttigare just nu.


12. Tycker du det är jobbigt att svara när det är ett dolt nummer som ringer?

Ja faktiskt! Känns lite obehagligt när man inte vet vem som kommer svara i andra luren.


13. Du måste tatuera in ett namn, men inte ditt eget.. Vems hade du valt?

Inget! Tycker det verkar riktigt idiotiskt... isåfall kanske en förälder eller syskon, de finns liksom alltid där och blir inte till ett ex man hatar.


14. Vågar du ladda ned filmer/musik nu efter IPRED-lagen trädde i kraft?

Ja det gör jag, men inte så ofta.


15. Ser du fram emot något just nu?

Träning imorn, folk kommer till stockholm, match, sommar
16. Blundar du när det är hemska scener i tex skräckfilmer?

ja! Men det som får mig att blunda mest är när det är operationer på tv ser så äckligt ut!
17. Använder du lågenergilampor?

Nej, tycker de ger kasst ljus. Annars skulle jag inte ha några problem att byta ut mina.


18. Vart i USA hade du helst rest om du fått välja?

Har verkligen ingen som helst lust att åka till USA, men om jag skulle vaara tvungen tror jag att jag skulle välja New York, folk verkar åtminstone hyfsat normala där.

19. Vad tycker du är godast att lägga på grillen?

Zucchini!

20. Vems självbiografi hade du helst velat läsa om du får välja vilken person som helst?

Johnny Kitagawa :D


MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Jag själv ser ingen anledning till varför jag skulle ställa mig på ett flak.



PUBLICERAT: 2009-05-27, 14:16:49 | URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: