2009-05-29
 21:16:23

Fredag

Började denna vackra dag med övningskörning med mamma, när jag kom hem upptäckte jagatt vår käre fina 80-tals TV har spelat ut sin roll. Den är nu officiellt död. RIP. Den var en riktigt härlig och trogen tjock-tv, om man bortser från den flimmriga skärmen med den gröna tonen. Som tur är hade vi en annan tv som vi också fått. Den är nyare och har bättre bild, men den är också mindre vilket är nackdelen :P

På eftermiddagen mötte jag upp Hanna som är i stan över helgen, hon shoppade loss som en galning medan jag inte köpte en endaste sak kände mig mest tjock och ful och önskade att mina ben kunde vara lite snyggare i jeansleggins.

När jag kom till Huddinge Centrum sprang jag in på Rätt pris och köpte lite grönsaker att grilla och sen systemet för en flaska vin tills imorn. Blev ett franskt rosé vin som känns lite som en chansning. Får väl ta med ett par öl och dricka innan ifall det inte är gott ;)


Hanna

TACK älskling för att du var med mig :D! <3. det var underbart att träffa dig igen!!



PUBLICERAT: 2009-06-03, 22:49:46 | URL: http://exsqueezeme.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: