2009-11-13
 14:53:45

wohi

Fyfan hatar att inte ha något internet hemma :( Så himlans tråkigt. Sitter hemma och spelar sims och tittar på TV hela dagarna... eller kanske inte då. Har mest pluggat denna vecka, men nu har jag 3 veckor som e rätt lugna. Kanske ska försöka förbereda mig ordentligt inför kommande seminarier då för en gångs skull hinner aldrig annars.

Idag har jag spelat sims i 2 timmar, druckit kaffe med mamma och nu är jag hemma hos pappa och uträttar några ärenden via internet. Ikväll ska vi till Liffeys och kolla på rugby. Sydafrika spelar mot Frankrike. Har typ inga pengar så ska hem direkt efteråt. Jag ska förresten upp och gå på boot camp imorgon bitti! Kommer nog dö! haha, hoppas det är kul.

Såg förresten första avsnittet av Glee igår, den verkar som att den kan bli riktigt grym! Ska försöka komma ihåg att kolla nästa vecka. Annars får jag väl vänta tills internet e tillbaks.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: