2009-11-04
 10:15:06

Har vart lite seg på att uppdatera :D

Orkar inte skriva så mycket, dricker te och väntar på att ett okänt paket från DHL ska komma. Sen ska jag in till stan och köpa en liten bok.

Här kommer lite bilder från Fredagen i Växjö ^^


Färdig fixade :D


Flygande ekorre :O


Hamster-Hanna och hennes kära syster


Söt-Linn


Moi


HAHAHA


Thilde

Vilken snygging du är! Vet du att jag pluggar tillsammans med Liina Tohver, hon gick tydligen tillsammans med dig på gymnasiet. Kram!


Matilda

Tack! :P Haha jasså? måste vara hon som gick i min paralell klass, hur fan kom ni på det?

Facebook eller? Så jävla kul att upptäcka att människor man lärt känna på helt olika ställen känner varrandra! Lilla fina Sverige :D



PUBLICERAT: 2009-11-08, 17:16:39 | URL: http://creampuff.blogg.se/
Jennifer

Hallu! :)

Nu har jag utsett fem stycken vinnare i mascara tävlingen, allting står i bloggen!

Kanske var just du en av de lyckliga vinnarna? ;)

Pusselipuss!



PUBLICERAT: 2009-11-09, 00:07:22 | URL: http://lastnightstrash.devote.se
Thilde

Hon snacka om Attila rugby, jag sa att jag kände en som spela där. Och då kom vi fram till det. Sen såg vi det på facebook. Helt sjukt vad litet sthlm är. Läskigt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: