2009-11-23
 15:39:28

New Moon

Var ju på midnattsvisning av Twilight och New moon i torsdags, det var helt galet! Jag hade ju bara sett Twilight en gång tidigare och tyckte verkligen att det var kul att se den igen, men alla andra på bion var helt galna! Av 500 pers i salongen var kanske 10 killar. Resten var hysteriska fangirls. Jag kände mig uråldrig, eftersom att medelåldern låg på 15. Under hela twilight satt tjejerna och skrek så fort Edward var i bild. Det var verkligen helt hysteriskt. Jag tyckte mest de var underhållande, störde mig inte så mycket, vet mycket väl att ifall jag skulle varit i deras ålder när Twilight kom ut skulle jag sitta där själv och sucka i kyss scenerna, jubla när edward tar av sig tröjan och kunna alla replikerna utantill.

När New moon sen skulle visas hotade personalen med att stänga av filmen ifall folk skrek. Skrikandet reducerades markant efter det (även om enstaka rop fortfarande hördes) och de som satt närmast en mumlade fortfarande om hur snygg edward var, och nu också jacob som knappt fått någon uppmärksamhet under den första filme (inte så konstigt, med tanke på hur han förändrats)

Trots galna fangirls hade jag en jäkligt kul kväll. Gillar verkligen filmerna. Visst de är komerciella och kanske inte precis djupa. Men jag gillar de verkligen. De är så himla roliga, har bra skådisar,  och jag måste faktiskt erkänna att en hel del av dem är riktigt attraktiva. (INTE Robert Pattison dock, hans näsa är ju helt sne!)
Tycker faktiskt att filmerna är väldigt mycket bättre än böckerna. De är verkligen underhållande! Nu kan jag knappt bärga mig tills nästa film!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: