2009-10-23
 21:28:59

Fyfan

Hade världens sämsta morgon idag. Var helt säker på att tentan skulle börja 2 så vaknade i tid vid 8 och låg i sängen ett tag och slö surfade.

Vid nio gick jag in på skolans databas för att öppna några dokument och sista-minuten-plugga. Av någon anledning bestämmer jag mig för att dubbelkolla vilken sal vi ska vara i och ser då att tentan börjar klockan 10!!!! Får extrem panik, vet inte vad jag ska göra. Klockan är kvart över 9 och det tar mig 1 h att åka till universitetet kommunalt. Ringer till pappa och skakar så mycket att jag knappt kan slå nummret, han jobbar såklart och säger åt mig att ta en taxi.

ringer taxi-bolaget, drar på mig ett par jeans och en stickad tröja, tar min jacka och väska och går ut och väntar. Tillsist kommer taxin och chaffören säger att vi borde hinna och jag dör av nervositet i taxin och suckar vid varje rödljus. Vi kommer fram 2 minuter i 10 och jag springer till skrivsalen och hinner PRECIS.

Asså det är helt stört att jag faktiskt hann. Sen satt jag visserligen med pyamaströja, gårdagens smink utsmetat över halva ansiktet, utan strumpor och oborstat hår. Men jag skrev tentan och HOPPAS jag klarade den. Sen satt jag och var ful i biblioteket och letade upp lite böcker till min uppsats.

Nu har jag fixat lite te och köpt lite choklad och krypit ner i sängen. Så himlans mysigt :) Vill typ bara slappa och kolla på Top model, men ska kolla lite på högskoleprovet nu innan jag ska sova. Har köpt hem lite frukt tills imorn också så att jag orkar imorn. Hoppas det går bra!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: