2009-10-03
 13:05:28

Gårdagen

Hade ganska kul igår, började kvällen hemma hos Ida och drack ett par glas vin, Olivia var där också :) Så vi catchade upp lite och snackade skit.

Sen när vi skulle dra ut stack Olivia hem eftersom att hon inte hade pengar och jag och Ida gick till något ölhak och tog en drink,  där blev jag serverad det äckligaste vinet jag någonsin druckit, varmt var det också, usch.

När klockan började närma sig 12 gick vi till Mango bar som ligger i närheten, har bara varit där en gång på en studentskiva så tänkte vi kunde testa gå dit. Haha, vilken upplevelse alltså. Det var ungefär 80% killar och kanske 5 människor med svenskt ursprung på hela stället. Det där med att det bara var killar blev lite jobbigt eftersom att man blev attackerad på dansgolvet av massa killar som inte vet hur man beter sig och kommer fram och torrjuckar. Fattar inte vad som är problemet, det kan väl inte vara så jävla svårt att fråga om man vill dansa istället?!

Men vi hade rätt kul ändå och dansade till massa reggeton samtidigt som vi försökte undvika torrjuckarna! Fan vad jag saknar den musiken från chile, att dansa till altså, nostalgiskt var det.

Klockan två hade jag så ont i fötterna att jag knappt kunde stå, så då drog vi hem till ida där jag hade ett par platta gamla ballerina och sen tog jag nattbussen hem.

Over all trevlig kväll, men kunde vart ännu bättre om jag haft skönare skor!


Elin

Ja, visst är dom fräna! Jag har dessvärre ingen aning om var de är köpta. Men jag har sett på Tradera att det finns en hel del auktioner. Sök på typ "nörd glasögon" eller något liknande, om du är intresserad. Annars kanske det går att googla fram eller något :)



PUBLICERAT: 2009-10-03, 13:26:07 | URL: http://elinhultqvist.blogg.se/
Sandra

ja det är jätte gott faktiskt =) och super enkelt. Ja precis som det låter. stek först upp köttfärsen, släng sen i champinjoner och hackad paprika. Häll på lite vatten och låt vattnet koka bort. :P krydda med chilli och grillkrydda.



PUBLICERAT: 2009-10-03, 15:55:08 | URL: http://todaytomorrowforever.blogg.se/
sevan

Det här betyder allt ! Jag vill verkligen att du röstar på mig ! Du vet nog hur det känns när man verkligen vill något , då vill man verkligen att det man vill ska ske! Klicka på länken här nere och sen finns det en liten länk och sidan klicka på rösta så blir jag skitglad ! <3

( Säg till när du röstat så länkar jag dig )



http://www.tv4.se/1.1173520?i=130



PUBLICERAT: 2009-10-03, 22:18:34 | URL: http://whineup.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: