2009-10-05
 11:00:16

MÖÖÖH

Är hemma hos pappa nu för att ta emot pellets som han har till uppvärmning av huset. Har vart här i en timme men de har fortfarande inte dykt upp, och jag måste sticka iväg till universitetet nu. Alltså var det helt onödigt att jag cyklade hit.

Har sjukt mycket att göra just nu. En stor tenta om tre veckor, en uppsats som ska in dagen innan + en massa annat, fattar inte hur jag ska hinna med allting, käner mig inte motiverad alls...
Oh well, ikväll måste jag slänga ihop en film analys och läsa lite, sen är det plugga syntax och semantics som gäller resten av veckan *suck*


roos

riktigt snygg design!



PUBLICERAT: 2009-10-07, 15:44:35 | URL: http://frokenroos.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: