2009-09-12
 15:51:45

Blubb...

Bloggade inget igår, hade inte riktigt tid.. Igår var jag egentligen bjuden till en kompis födelsedagsfirande, men eftersom jag skulle till helsingborg tackade jag nej. Nu blev ju helsingborg inställt, men jag beslöt mig för att stanna hemma för att inte riskera att bli sjukare, är så jävla trött på att hosta!

Larry bjöd hit Sanna o Matthew o vi drack lite vin o öl, grillade och lekte charader. Svinkul, om det inte vore för att vissa försökte fuska hela tiden... jag är dock för bra för att behöva fuska ;)

I morse vaknade jag med världens huvudvärk.. så himla konstigt, var inte speciellt full när jag gick o la mig. Gick upp en stund med larry tills han åkte vid 11.30, då gick jag och la mig och sov till klockan 3 XD, var ashungrig när jag vaknade och käkade lite cola, chips och grekisk sallad till frukost... Nu ska jag nog försöka klä på mig och masa mig iväg till affären, skulle ju vara kul att få se lite dagsljus idag iallafall.

L ville gå ut ikväll men jag har ingen riktig lust. Satsar på att ha kul nästa helg istället, hoppas han ändrar sig och vill stanna hemma med mig och mysa istället :D

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: