2009-09-21
 16:18:25

Träning denna vecka...

Har inte gjort något konstruktivt alls idag. Blir besviken på mig själv. Ska sätta mig ner en stund och läsa Förnuft och Känsla som jag måste vara klar med tills på torsdag. Kanske kan få mig att känna mig lite bättre iallafall.
Ikväll blir det box med sanna, ska bli kul, jag har ju verkligen inte tränat ordentligt på typ 3 veckor, men den här veckan tänker jag köra!

Såhär ser veckans planering ut:

Träning Skola
Måndag Box 18.00 Ledig
Tisdag Core 12.00 BP 18.00 Ledig
Onsdag Rugbyträning 1-3
Torsdag Bodypump 18.00 1-3
Fredag BP?

Har inte bestämt vad jag ska träna på fredagen, men något måste det allt bli! Det finns BP på dagen eller spinning och core på kvällen... hmm känns dumt att köra BP två dagar i rad. Power pilates kanske? haha kanske skulle vara kul att testa iaf!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: