2009-09-04
 19:25:38

Fredagsmys

Blev lite ändringar i dagens plan. Låg i sängen till halv elva, sen ringde pappa o fråga om jag ville övningsköra. Så jag körde hem till min faster och var där ett tag, sen åkte jag hem till pappa, fixade lite med deras dator.. uppdaterade antivirus programmet, fixade med brandväggen och gjorde en antivirussökning. Som tack blev jag bjuden på middag :D Chilensk soppa blev det.

Nu ska jag fredagsmysa med mig själv. Älsk har övergett mig och åkt till några vänners landställe, han ska sova över där. Jag var också inbjuden, men eftersom att jag är sjuk så bestämde jag mig för att stanna hemma och kurera mig, hoppas fortfarande på att bli frisk nog att spela lite imorn!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: