2009-09-06
 21:04:24

Lördag

Igår blev lite annorlunda än planerat. Jag och Teddie fixade maten innan matchen, korvstroganoff blev det och en "köttfärsås" till veggisarna. Sedan tänkte jag vandra ner till planen och titta på när de andra spelade eftersom att jag är sjuk. Hade inte ens tagit med mina grejer eftersom att jag visste att jag skulle bli sugen på att spela och snöra på mig dojorna. Så sant som det är sagt. När vi kom ner till planen visade det sig att vi hade kort med spelare så kunde inte motstå frestelsen att spela! Karin var snäll och skjutsa hem mig så jag skyndade mig och hann tillbaka precis till matchstart (vem behöver sånt där som uppvärmning.. verkar ju helt onödigt!)

Pallade bara att spela i 20 minuter innan jag kände att jag höll på att svimma typ. Då gick jag av. Vi förlorade stort med 0-37. Skittrist. Halva laget ligger ju sjuka med flunsan. jävla epedemi!

Kvällen spenderades hemma med film. Vi hyrde Marley & Me = bättre än jag trodde. Riktigt rolig faktiskt. Sen hade larry hyrt entil film som var så jävla dålig, minns inte ens vad den hette, men de hade lyckats få med typ alla klyschor som finns. Vi somnade båda två efter 20 minuter hade gått haha. Ändå mysigt med en riktig hemmakväll, var så länge sen. Nästa helg ska jag ju till Helsingborg o spela så vi kommer inte ses mycket då och i veckorna ses man ju knappt alls förutom ett par timmar per kväll då båda är trötta.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: