2009-09-15
 13:15:43

oh happy day

Sitter på universitetet just nu (eller säger man i? Låter också hel konstigt :S) Har ett 2 timmars hål.. Har suttit och pluggat lite phonetics i en timme, så ska snart gå och värma min lunch, var för en gångs skull duktig och tog med matlåda. L gjorde världens godaste gryta igår som jag ska äta med min bästaste quinoa! Hittade även en oöppnad cola light som någon hade glömt, gjorde en bra presentation och kom i tid till lektionen, det här är helt enkelt en skitbra dag! Det enda dåliga som hänt var att jag glömde äta frukost... helt stört. hänt två dagar i rad nu. Klär på mig, fixar mig, samlar ihop mina böcker och drar. När jag går kommer jag på att något känns konstigt - jaha har inte ätit något......... Jag är ALLTID ALLTID hungrig när jag vaknar. Älskar att äta frukost, och ändå, på något sjukt sätt GLÖMMER JAG DET! Fick köpa en svindyr (men rätt god) macka istället.... oh well, mot micron!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: