2009-09-23
 17:59:30

Polaroids!

Skippar träningen idag, min träningsvärk e värre än igår, kan typ inte ens gå idag och sen har jag ju massor med plugg... blöh har ingen ork.  Men måste ta tag i det!

Blir pizza till middag idag, ingen av oss orkar laga mat och jag har ju faktiskt inte käkat snabbmat på flera veckor så tycker jag är värt en liten pizza, på måndag ryker ju allt sånt! Ska nämligen köra en stenhård GI-diet i 2 veckor och se om jag går ner något. :)

Här är lite polaroids! :P Sånt himlans gulligt program!



Anonym

dude, ska man inte hålla på med det längre än så? :o



btw, its hanna banana ;D


Matilda

SV: haha jo såklart man ska... men det går ju fan inte att inte dricka alkohol mer än 2 veckor....



PUBLICERAT: 2009-09-25, 18:17:59 | URL: http://creampuff.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: