2009-09-02
 12:04:35

Sjukdommar

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHDKFGJDFLKGJDLKFG

har blivit sjuk!!!!! (förkyld) NOOOOO Jag hatar hatar hatar. Dricker te som en galning och vill bara bli frisk nu!!! Det värsta är att larrys kusin som bor hos oss några dagar har blivit magsjuk!!!! alltså jag klarar inte av det här, jag är HELT paranoid. Spritar händerna var tredje minut och spritar ALLT inne på toan, köket, allt han tar på JAG VILL INTE BLI MAGSJUK! VÄGRAR BLI MAGSJUK! Usch det är så äckligt och hemskt och jag VILL VILL VILL INTE!

Måste ut från lägenheten, riktigt ser alla bakterier som flyger runt här inne, redo att atackera min redan försvagade kropp.


Tess

sv; ja precis. svårt med vinterskor ;P



PUBLICERAT: 2009-09-03, 08:02:46 | URL: http://pupcat.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: