2009-09-01
 12:23:46

Uni...

Vi hade en skitkul träning igår, blev precis vad jag hoppats på, ruckar och mauls :D men stört jobbigt var det, men kul.

Nu sitter jag i biblioteket på universitetet, har precis haft första seminariet för terminen och gick därifrån med ett berg av läxor tjoho... ska till studievägledaren om 40 minuter, så ska försöka börja lite smått med att läsa lite texter så snart jag uppdaterat här...

Har en föreläsning i eftermiddag också, sen raka spåret hem och käka och vila lite innan jag ska iväg igen. Ska på bodypump med sanna ^^ haha jag kommer suga :P Har så jävla dålig koordination att det tar en evighet för mig att fatta övningarna, men om ett par gånger ska det nog gå!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: