2010-04-06
 15:44:40

Hemma

Tillbaka från serveringskursen nu. Fyfan vad svårt det är att bära tallrikar! Fick kramp i fingrarna direkt typ :P Tog mig förevigt, men efter ett tag fick jag hyfsad koll på hur man ska göra. Testade hemma nyss också, och det var typ 100 gånger lättare. Tror att det är för att våra tallrikar är mycket mindre, lättare för mina små mini-händer.

Är lite rädd för hur det ska gå för mig när jag ska servera iallafall, jag är ju jämt så klumpig. Kommer säkert hällla rödvin på någon eller något annat katastrofalt :P

Oh well, nu är det dags att slänga i sig lite lunch och fortsätta pluggandet till Högskoleprovet :D Mattedelen (NOG) är delen som jag har mest problem med, det är den och diagrammen. Läsförståelsen och engelskan brukar gå bäst. Brukar få typ 2 fel där. Orden är det väldigt olika med. Brukar få  ca 25 rätt där, men ibland kan jag få 35 helt beroende på orden haha. Sist jag skrev högskoleprovet fick jag sån jävla panik när jag insåg att jag inte hade en aning om vad 75% av orden betydde. Har aldrig gått så dåligt för mig tidigare. Men den här gången ska det gå bra har jag bestämt ;)


sanni

hoppas det går bra på provet, har några i klassen som ska ta det.. det är nog rätt många eftersom nån är tvungen att åka till sthlm för att det var fullt typ. damn.. jag kommer definitivt inte komma ihåg någon matte om fyra år xD



PUBLICERAT: 2010-04-07, 23:22:31 | URL: http://zamonsuta.blogspot.com
TSUKII ♥

Jag vill bara säga att du har mina ikoner just nu och dom är snodde från min blogg. JAG har skapat dom. Ta bort dom eller be din designer ta bort ikonerna innan jag anmäler dig också. JAg är så jävla irriterad på folk som snor saker!



PUBLICERAT: 2010-04-08, 00:25:26 | URL: http://tsukii.se
TSUKII ♥

Jag har inte anklagat dig för att du ha snott dom, utan varnat dig och bett dig kontakta din "designer", och "så jävla bitchig" var jag ändå inte med tanke att du har mina grejer :)



PUBLICERAT: 2010-04-08, 21:37:45 | URL: http://tsukii.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: