2010-04-12
 12:43:16

klantarsel :(

SUCK alltså, blir så trött på mig själv. glömde nämligen bort att gå och träna!! Kom på det 5 minuter efter passet redan börjat :( Dagens höjdpunkt liksom... Och nu är alla andra roliga pass idag redan fullbokade. Det enda som finns är Bodypump, men det är klockan 8 ikväll, och jag tycker det blir så himla sent då :( Får försöka hålla utkik under eftermiddagen iallafall, brukar ibland vara någon som hoppar av i sista minuten, så får väl hoppas på det då. Annars borde jag väl gå dit och träna lite kondition eller styrka, men jag vet ju själv att det inte kommer hända...


EDIT: Yes!! Lyckades få en plats på bodypumpen kl. 17 istället, hurra :D


sanni

fan alltså, önskar jag var lika flitig som dig på att träna. eller åtminstonde träna överhuvudtaget xD



PUBLICERAT: 2010-04-13, 07:06:30 | URL: http://zamonsuta.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: