2010-04-07
 18:21:15

Onsdag

Började dagen med att sega runt hemma och göra ingenting nyttigt alls. Sedan åkte jag till Liljeholmen vid 1 tiden för att betala in avgiften så att larry ska kunna fixa svenskt ID-kort. Men Nordea, som är den enda banken i Liljehomen (hur det nu kan komma sig, lilla Huddinge centrum har 4 olika banker!!) och nordea tog ut hutlösa 150 kr för att betala via PG/BG. Helt galet, så jag blev tvungen att åka in till stan och hamnade på Forex, som bara tar ut 35 kr! Liiite normalare pris liksom. Stannade i stan ett tag och gick runt lite på H&M, provade ett par byxor. Blev deprimerad över min storlek och åkte hem igen. Hoppade av bussen några stationer tidigare och promenerade en halvtimme i det mysiga vårvädret. Ingen sol idag, men det var riktigt varmt idag!

Har bestämt mig för att ha som mål att träna 300 minuter i veckad. Dvs 5 timmar. Det innebär 2 rugbyträningar á 120 minuter och så 90 minuters valfri träning. Det är realistiskt, och det finns självklart massor av plats för mer träning om jag har lust och hinner, men 300 MINST! Nu har halva veckan gått, och hittils har jag tränat 90 minuter rugby och 30 minuter promenad, så förutom rugbyn imorn har jag 2 pass till att gå på. Ska väl inte vara någon konst ;) Rapportering kommer!

Nu är det dags att sätta igång med kvällens middag. Soppa på trattkantareller och pankisar till efterätt :D


Anni

Hejsan har laggt upp denna designen på bloggdesign.nu där jag ändrat ikonerna bara, bara att ladda ner o lägga in igen, ändra även den svarta texten bakom headern som sticker ut, är borta.



PUBLICERAT: 2010-04-08, 23:16:29 | URL: http://bloggstyle.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: