2010-04-10
 19:32:17

Så har man skrivit högskoleprovet

Phew, äntligen var det över. Fyfan vad jag hatar att skriva det provet, men det gick faktiskt rätt bra den här gången. Det enda jag failade så himla stort på var DTK, diagrammen, alltså det var så himla svårt att jag typ ville dö. Rättade när jag kom hem och såg att jag fick 8 rätt, hahaha så jävla värdelöst. Drog verkligen ner min poäng :( De andra delarna gick faktiskt riktigt bra, tillochmed logiken!

Usch när jag kom hem fick jag se att Ikaros (vår katt) hade ett stort köttsår på bakbenet. Ser skitläskigt ut. Hoppas verkligen inte det blir infekterat nu, vi har tvättat det och så, men man vet ju inte vad han sysslar med, rullar på marken, slickar på det osv. Just nu verkar han pigg iallafall, så man kan väl bara vänta och bara vara uppmärksam, kanske hålla honom inne ett par dagar också... kommer han inte gilla! :P




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: