2010-04-02
 00:40:05

Skärtorsdag

Usch vilken jävla skitdag.
Började med att katten hade bajsat i hallen (antagligen för att hennes låda var för smutsig) så var tvungen att städa upp efter henne. Sen stack jag iväg på spinningen som gick skitdåligt, hade asont i mitt smalben (har haft det sen i måndags) och fick typ mjölksyra direkt och kom aldrig upp i någon ordentlig puls. Värdelöst! Sen gjorde mitt ben så ont att jag sket i coren.
Sen var jag hemma hos pappa för att hämta upp lite grejer, men glömde såklart att hämta kameran. Får göra det på lördag istället.
Oturen fortsatte med att jag åkte iväg till Ålsten för rugbyträning, går vilse när jag försöker hitta till planen, och när jag väl kommer fram inser jag att de bara är tre andra där och vår tränare är sen SUCK! vi fyra bestämde oss för att skita i träningen och åka hem istället, hur mycket kan man egentligen göra när man bara är 4? Inte någon givande rugbyträning iallafall. 2,5 timmar slösade man bort där, på ingenting. När jag kom hem sen till min pojkvän var jag på skitdåligt humör och tog ut all frustration på honom. Så jävla bra av mig, verkligen.

Nu ska jag iallafall vila mitt i 3 dagar så kanske det kan sluta ömma, och imorn ska bli skitbra med sol (hoppas jag!), en lång promenad, och bara mysa!





Dixi Wonderland

Svar: Han är född 82 :P



PUBLICERAT: 2010-04-02, 08:59:57 | URL: http://dixiwonderland.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: