2010-04-27
 10:31:01

Skit

Alltså nu är jag riktigt jävla förbannad. Jag avslutade mitt bankkonto på nordea för att jag har ett annat på swedbank som jag använder till mer grejer och tyckte det var onödigt att ha 2. Kom sen på att jag glömt säga till mitt jobb att jag bytt konto, men mailade dem 3 dagar innan löning. På fredagen fick jag ingen lön och kontaktade då jobbet. De sa att jag sagt till om ändringen försent så lönen hade gått ut till mitt andra konto, men betalningen borde ju bli nekad eftersom att de kontot inte längre borde existera... men det har inte kommit någon avvisning och jag har fortfarande inte fått mina pengar, och det är jävligt jobbigt. Har en hel hög räkningar som jag verkligen behöver betala, och allt blir helt uppfuckat nu pga det här.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: