2010-04-06
 11:38:41

Tuesday morning

Har precis ätit en sen frukost och ska snart iväg på serveringskurs på jobbet. Hade nästan glömt bort det, men av någon anledning började jag tänka på den när jag satt och käkade frulle och sprang och kollade upp datumet XD Ska iallafall blir kul att gå kursen, kommer nog att innebära lite mer jobb för mig, kanske även under sommaren. Och med lite tur kan jag kanske söka endel andra jobb efter det här :)

Nu ska jag fixa mig lite och sen ska jag plugga lite innan Högskolaprovet som är på lördag. Har pluggat in lite formler från Matte A som jag helt glömt bort, var trots allt 4 år sen jag räknade någon matte. Nu ska jag hitta lite gamla prov och öva på också och se så att jag lärt mig rätt saker.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: