2010-04-13
 11:01:40

Tuesday

Fyfaaaan vilken jävla träningsvärk man har idag. Kan knappt sätta mig på toastolen. Vill typ gråta då. Smart som man är har man bokat upp sig på Core kl. 12 och sen är det 2 timmars rugbyträning ikväll. Det tar emot just nu ska jag säga :S

Vägde mig igår och såg att jag gått upp en massa :( inte helt oväntat med tanke på hur jag piggat loss i helgen och förra vecka, skärpning nu den här veckan och sen är det england i 7 dagar. Där kommer jag förståss unna mig ett par öl och så, men ska försöka att inte trycka i mig massa pubmat och sånt som inte ens är gott.

usch känner mig helt onyttig just nu, får se till att sätta igång med något, måste bla se till att deklarera. :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: