2010-04-10
 23:46:29

Måsten

Ligger i sängen nu och ska nog sova snart. Blev så himla trött! Höll på att somna när jag satt i soffan och kollade på el classico. Känner mig helt dränerad på energi. Antar att det beror på högskoleprovet och att jag sen varit igång sedan jag kom hem. Packat upp väskor, fixat i rummet, tvättat o hängt upp ett par maskiner, fixat disken. Har hunnit vila och suttit vid datorn endel också förståss, men det tar tydligen musten ur en att anstränga sig lite ;)

Imorn är det jobb som gäller idag, lite skönt att slippa sitta hemma och dega. Och sen måste jag se till att fixa all tvätt innan England på fredag. Gaah e så mkt som ska fixas hela tiden, hur kommer folk ihåg egentligen? Jag har en hel lång lista att gå igenom med grejer som jag skjutit upp. Bland annat att betala min jäkla boxer-räkning som skulle vara betald för en vecka sen. Kanske dags att göra det innan de tar bort tv-kanalerna :S


ida

haha rolgt att du behöver betala räkningen för att de annars stänger av tvn, inte för att det blir dyrt i längden :P


Matilda

Ida: Haha ja men det också då ;) det jobbigaste var nog att jag fick en påminnelse samma dag som jag äntligen hittade den första räkningen och skulle betala den. 50 kr extra i onödan :(



PUBLICERAT: 2010-04-14, 22:16:10 | URL: http://creampuff.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: