2010-04-12
 09:29:58

Monday

Usch hade en sån hemsk dröm inatt, om en jätteråtta som tog sig in i vårt hus och försökte bita mig, och jag var liksom handlingsförlamad och kunde inte stoppa den. Den gav sig på våra katter också och jag rörde mig i slowmotion när jag skulle rädda mina älsklingar. Sjukt konstig dröm. konstigaste var att vi bodde i det hus i drömmen som vi flyttade från när jag var ca 14 år. Hur kom jag på det liksom?

Oh well är vaken nu iallafall, ska gå ner och få i mig lite gröt för om ett par timmar ska jag iväg på lunchspinning. Sen har jag faktiskt inte så mycket mer planer för idag. Tvätta det sista, fixa iordning kläder m.m tråk helt enkelt ;)


anna

Jag har inte köpt den än, då den ännu inte är tillverkad. Men om 2-3 veckor så ska de vara klara :) tror att de kommer att finnas på alla ställen där kronan-cyklar säljs!



PUBLICERAT: 2010-04-12, 19:54:26 | URL: http://madeinjapan.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: