2010-04-15
 10:16:27

Thursday

Vad gör man om man har så stela ben att de känns som två stockar? Jo, då verkar det tydligen som en skitbra idé att anmäla sig till en timmes tortyr... jaha förlåt, spinning heter det visst.

Haha. Igår gjorde jag inte speciellt mycket, var hemma och tråkade, tog en sväng till biblan, ner till centrum med några ärenden, hem och åt en omelett med ett par skivor salami och lite brieost. Heaven.

Sen stack jag iväg till gymmet för att köra det förbannade spinningpasset, var tidig på gymmet, så kände mig tvungen att köra 15 min på cross trainern också... spinningen var som sagt förjäklig för mina stackars ben, men klarade ändå av det helt okej tycker jag :D

Förlåt ida för att jag bangade löpningen, I'll make it up to you ;)

Efter träningen var jag så slut att jag typ däckade i soffan. Mina ben kändes döda. Käkade lite mat och kollade på nya Glee avsnittet <3 Älskar fan den serien. Finn och Rachel e mitt stora OTP haha. Älskar dom tillsammans :D

Nu ska jag tvätta alla kläder jag vill ha med tills imorn och kanske börja packa lite smått... rugby träning ikväll yay!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: